Home
Bestellen producten
Contact info
Wie ben ik ?
 
Proefpakket

Herbalife

Nieuws
Gezondheid
Gezond ontbijt tip
 
Afslanken
Aankomen
Tussendoortjes
Sportvoeding
Specifieke voeding
Allergie
 
BMI Berekenen
Succes Stories
Shake Recepten
 
Aloe Vera producten
Lichaamsverzorging
 
Zakelijke kans
Links

HERBALIFE SUCCES VERHALEN

 

Miljoenen mensen over de hele wereld hebben met succes hun gewicht beheerst met behulp van het Herbalife programma voor gewichtsbeheersing. Hier zijn een paar voorbeelden:

 
In september 2005 stond ik op de weegschaal en schrok ik me rot: ik woog 103 kilo. Ik had twee dochters gekregen en was bij elke zwangerschap kilo’s aangekomen, maar kreeg ze er haast niet af.

Toen ik hoorde dat een vriendin van mij ging starten met Herbalife, heb ik haar gebeld en ben haar eerste klant geworden. Ik dacht dat het niks zou worden en begon met de gedachte: ‘je kan er geen buil aan vallen, want je hebt 30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie’.

Maar binnen een week begon ik me een stuk beter te voelen. Ik was namelijk altijd moe en liep met mijn ogen half dicht, maar nu duurde mijn dag langer en ik verloor gewicht. Ik werd toen enthousiaster, ging meer bewegen en heb mijn eetpatroon aangepast. Ik koos vaker voor vers fruit of een proteÔnereep als tussendoortje en ben meer groenten en vezelrijke producten gaan eten.

Uiteindelijk ben ik in totaal 150 cm aan omvang kwijtgeraakt. Ik voel me energieker en zit super in mijn vel!
Mijn gewicht houd ik onder controle door elke dag een heerlijke shake als ontbijt te nemen en verder lekker actief te blijven, veel gezonde, verse voedingsmiddelen te gebruiken en dagelijks 1,5 liter water te drinken.

Bij mij gaat Herbalife nooit meer de deur uit!


Simone Lelieveld
Nederland.

* Deze resultaten zijn niet standaard. Individuele resultaten kunnen variŽren. Het Herbalife ģ Gewichtsbeheersingsprogramma kan alleen helpen bij gewichtsverlies of gewichtsbeheersing als onderdeel van een uitgebalanceerd dieet.


TOP 10 OPLOSSINGEN

 

1. NEEM EEN ONTBIJT

Mensen die ontbijten behouden eerder een gezond gewicht. Ontbijten helpt u ook om de hele ochtend fit te blijven. Uw hersenen hebben brandstof nodig na een nacht van vasten.

2. BEWEEG MEER

Probeer naast uw normale inspanning iedere dag wat extra activiteiten te ondernemen. Neem de trap, ga te voet of neem de fiets om boodschappen te doen, loop rond terwijl u een telefoontje pleegt en loop naar het bureau van een collega toe in plaats van een e-mail te sturen.

3. EET NIET VOOR EEN SCHERM

Of het nu een computerscherm, TV-scherm of bioscoopscherm is, als u voor een scherm eet, dan let u niet genoeg op uw voedsel en is het waarschijnlijker dat u meer zult eten, maar er minder van zult genieten.

4. STOP MET ETEN ONDERWEG

Dat betekent eten in de auto, als u over straat loopt om boodschappen te gaan doen of wanneer u zich ’s ochtends aankleedt. Neem de tijd en ga er voor zitten, richt uw aandacht op uw maaltijd en geniet er van.

5. PAS OP DE VLOEIBARE CALORIEňN

Mits de vloeistof uw maaltijd zelf is, moeten vloeistoffen zo vaak mogelijk calorievrij zijn. Verkrijg de calorieŽn uit uw vaste voedsel, niet uit de drankjes. Dat is namelijk een van de makkelijkste manieren om aan overtollige calorieŽn te komen.

6. BLIJF GEHYDRATEERD

Veel van de processen in uw lichaam hebben water nodig, maar veel mensen drinken er niet voldoende van. Houd een kan water of thee bij u en drink er gedurende de dag van.

7. ZORG DAT U IEDERE KEER DAT U EET U ALLE MACRONUTRIňNTEN BINNEN KRIJGT

Voor een uitgebalanceerd dieet is het belangrijk dat er een combinatie van proteÔnen, koolhydraten en onverzadigde vetten in iedere maaltijd zit. Als u wat extra proteÔnen in uw dieet wilt brengen, probeer dan wat yoghurt, noten, proteÔnerijke granen, shakes of blikjes tonijn als tussendoortje te eten.

8. NEEM WAT FRUIT OF GROENTEN BIJ IEDERE MAALTIJD

Fruit en groenten geven u de meeste voedingsstoffen met de minste calorieŽn. En ze zitten vol met water en vezels, waardoor ze u een vol gevoel geven.

9. SLA GEEN MAALTIJDEN OVER

Het overslaan van maaltijden werkt slechts zelden als caloriebeperkende maatregel; bij de volgende maaltijd eet u die calorieŽn er vaak gewoon weer bij. Het is een betere strategie om iedere paar uur een kleine maaltijd of tussendoortje te eten.

10. GA AAN DE GEWICHTEN HANGEN

Met krachttraining kunt u calorieŽn verbranden, uw gemoedstoestand verbeteren en het helpt uw botten sterk te houden. U bouwt er ook spiermassa mee op waardoor u sterker wordt en uiteindelijk kan het ook uw rustmetabolisme verhogen.

 

 

Het doorbreken van de jojo-dieetcyclus

Een van de klanten die het langst bij me komt heeft 150 pond verloren. Voordat u nu gaat denken, “Wow, dat is veel gewicht” of “Ik vraag me af hoe ze dat gedaan heeft?” moet ik u vertellen dat ze dat niet in een keer heeft gedaan. Om eerlijk te zijn heeft ze dezelfde 30 pond inmiddels al 5 keer verloren. Ze is een klassiek geval van een “jojo-dieter”; haar gewicht gaat omhoog en omlaag, maar blijft slechts zelden stabiel. Het is al langer bekend dat mensen eerder gaan jojo’en als ze afvalmethoden aanhouden die te strikt zijn om op de lange termijn vol te houden. Als een kleine afwijking van het dieet steeds vaker voorkomt, dan valt men al snel weer terug in de oude gewoontes, gaat het gewicht weer omhoog en begint de cyclus van voren af aan.

Er is niets mis met ambitieus zijn en enthousiast zijn om uw gewicht onder controle te krijgen. Het hebben van verlangen en de drive om uw doelen te halen is de helft van het gevecht om er ook daadwerkelijk te komen. Bedenk wel dat het te erg proberen en vooral te snel willen afvallen juist tot falen kan leiden. Wees realistisch over hoeveel u in ťťn keer kunt veranderen en accepteer wat deze veranderingen kunnen betekenen in de vorm van gewichtsverlies.

Het bijhouden van uw vooruitgang is een bewezen strategie om op koers te blijven. Het vinden van ondersteuning is dat ook. Trainingsmaatjes zijn erg fijn en sommige mensen hechten veel waarde aan het vinden van steun in online gemeenschappen. Wees uiteindelijk flexibel en leer van uw fouten. Als u een trainingsschema of nieuwe voeding probeert waar u niet echt van geniet, probeer dan iets anders.

Onthoud dat het niet het doel is om zoveel mogelijk gewicht te verliezen in een zo kort mogelijke periode; u wilt een evenwichtig patroon van eten en trainen vaststellen dat u helpt uw gewicht omlaag te brengen en het daar ook te houden. Het moge duidelijk zijn dat het oplossen van het jojo-dilemma voor een groot deel te maken heeft met het veranderen van uw gewoontes, bijvoorbeeld het eten van kleinere maaltijden, maar wel vaker. Zorg ervoor dat u proteÔnen, die het hongergevoel tegengaan, eet bij iedere maaltijd. Plan vooruit, houd uw voortgang bij en roep hulp in indien nodig; dit zijn allemaal dingen die helpen op weg naar succes. En snelle sprint richting de finish, gevolgd door een langzame tred in de andere richting, brengt u helemaal nergens. Als het neerkomt op succesvol gewicht verliezen, dan is een langzame maar gestage voortgang duidelijk de winnaar.

Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Herbalife


 
Ik ben Herbalife gaan gebruiken na de geboorte van mijn dochtertje.
Ik had al een zoontje van 2 jaar en had hem als baby korte tijd borstvoeding gegeven. Helaas ben ik toen eerder moeten stoppen dan ik wilde, omdat ik te veel in gewicht afviel. Bij mijn dochtertje gebeurde hetzelfde: ik viel weer te veel af. Ik woog nog maar 48 kg en dreigde te moeten stoppen met de borstvoeding. Bovendien was ik extreem vermoeid, lag het liefste de hele dag te slapen. En dat terwijl ik over twee weken weer moest gaan werken.

Op dat moment kwam ik Herbalife tegen, maar ik was in het begin sceptisch; ik at toch gezond en alles vers? Maar ik zat er zo doorheen dat ik toch begon met de Formula 1 shake en de Vezel- & Kruidentabletten, naast mijn 3 maaltijden per dag met verse ingrediŽnten. Na 3 dagen voelde ik me fitter, lag niet meer om 15.00 uur in bed en was veel beter gehumeurd. Dat was ook wel zo prettig voor de rest van het gezin. Ik bleef sporten, zoals ik altijd had gedaan, en nam evenwichtige tussendoortjes zoals fruit, een proteÔnereep of een plakje roggebrood
met komkommer. Binnen 3 weken was ik volledig op gewicht en kon ik doen wat ik wilde.
Daarnaast raakte ik gaandeweg ook nog de centimeters van de zwangerschap kwijt op plaatsen die ik wilde.

Dank je wel Herbalife! Eveline Ubachs Nederland.
* Deze resultaten zijn niet standaard. Individuele resultaten kunnen variŽren. Het Herbalifeģ Gewichtsbeheersingsprogramma kan alleen helpen bij gewichtsverlies of gewichtsbeheersing als onderdeel van een uitgebalanceerd dieet.

 
Top5
 
Succes stories!! Bron: Herbalife Today
Herbalife Internationale website, verzamelde voor ons meerdere succesverhalen.  Surf naar: Succes Stories!
 

Herbalife Gewichtsbeheersing Programma Verklaring

"Alle verwijzingen naar gewichtscontrole hebben betrekking op het Herbalife Gewichtsbeheersing Programma dat onder andere een evenwichtig dieet, regelmatige lichaamsbeweging, voldoende water en rust omvat."

Herbalife producten hebben vrijwel voor iedereen effect. Wel kan het resultaat van persoon tot persoon verschillen. De ervaringen van de mensen op deze site zijn van toepassing op de desbetreffende personen, en bieden geen garantie dat u dezelfde resultaten zal behalen, noch dat zij typerend zijn voor een ieder die de producten gebruikt. Personen die medicijnen gebruiken adviseren wij eerst een arts te raadplegen.

“Results not Typical”

Top5

E-mail  |  Disclaimer  |  Privacy |  Garantie  |  Home
 

Copyright 2006 / 2017 kruidenvoeding.nl -  Alle rechten voorbehouden.